Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دوربين مخفي،بهترين دوربين و ميكروفون مخفي،ساعت ديواري دوربين دار؛بهترين دوربين مخفي پيشرفته دوربين مخفي،بهترين دوربين و ميكروفون مخفي،ساعت ديواري دوربين دار؛بهترين دوربين مخفي پيشرفته

بهترین دوربین ریز و شنود صدا از راه دور

دوربين و ميكروفون مخفي 09924063572

ساعت ديواري

 

ساعت ديواري دوربين دار مخفي 

 

ساعت ديواري دوربين دار يكي از ابتكارات جالب و كاربردي در زمينه طراحي دكوراسيون داخلي است. اين نوع ساعت ها از ظاهر زيبا و منحصر به فردي برخوردار هستند و علاوه بر اين كه به عنوان يك وسيله نمايش ساعت كاربرد دارند، داراي يك دوربين مخفي هستند كه مي تواند در مواردي مانند نظارت بر فضاهاي مختلف مورد استفاده قرار گيرد.

 

اين نوع ساعت ها اغلب با طراحي زيبا و نوآورانه اي توليد مي شوند و مي توانند در هر نوع دكوراسيون داخلي مورد استفاده قرار بگيرند. علاوه بر اين، وجود دوربين در آنها امكان نظارت و پايش بر فضايي كه در آن قرار دارند را فراهم كرده و از امنيت آن محافظت مي كند.

 

با توجه به اينكه فناوري هاي جديد در حال توسعه هستند، ممكن است در آينده اين نوع ساعت ها با امكانات بيشتر و قابليت هاي متنوع تري رونمايي شوند كه از نظر استفاده كنندگان جذابيت بيشتري دارند.

 

اين دوربين كوچك ديجي كالا واقعا كاربرد خوبي داره و منحصر به فرد هستش و اين ساعت ديواري هم ميتونيد به صورت شارژي ازش استفاده كنيد و هم به صورت برق مستقيم استقاده كنيد.اين دستگاه به عنوان ريزترين دوربين مخفي براي منزل و محل كار شناسايي شده است و براي خريد ريزترين دوربين مخفي بيسيم فقط كافيه اين دوربين مخفي بيسيم رو از اسپاي سون خريداري كنيد كه هم بتونين به عنوان ساعت ديواري ازش استفاده كنيد و هم حكم يه دوربين مخفي مداربسته رو براتون داشته باشه.قيمت دوربين مخفي كوچك رو از اسپاي سون استعلام كنيد.

 

اين دوربين مخفي به صورت شارژي تا شش ساعت شارژ نگهداري ميكنه و اگر به برق شهري هم متصلش كنيد و در صورت قطع برق تا شش ساعت هم شارژ نگهداري ميكنه لنز دوربينش هم 10 مگاپيكسل هست و زاويه فيلمبرداريش هم 180 درجه است.اين دستگاه داراي واي فاي هست و انتقال تصوير از راه دور انجام ميده.وضوح و رزولوشن بالايي داره.

 

شماره تلفن:

09924063572 

 

آدرس سايت:

https://spy-soon.com/

 

تلگرام اسپاي سون:

https://t.me/spysoon1

 

واتساپ اسپاي سون:

https://wa.me/+9809924063572


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/5/24 ساعت: ۱۱ توسط:spysoon345 :